mete las chistes em cccam.cfg
com MULTICAS CORRENDO! vai a plugins e faz "azul" load cccam.cfg
save..login
com MULTICAS CORRENDO! vai a plugins e faz "azul" load cccam.cfg
save..login
hfmls dijo:hmm 32 ? penso que si
gorski dijo:MultiCAS v.1.60D-D07
27.10.09
* Add: ccc_card_list.info for card list of connected server
* Fix: missing get provider for Viaccess
* Fix: missing got ECM pid for DRECrypt
elgeneral dijo:MultiCAS_v160D-D08_2k91101
tel.brasil fix au ok
[URL="http://www.megaupload.com/?d=1VB2OSD0"][url]http://www.megaupload.com/?d=1VB2OSD0[/URL][/URL]
fersg dijo:Es el unico cambio?
