Home

Hello everybody ...

kalamari

Presentado
Forero
4 Mar 2014
1
0
0
59
Hello eyerybody,

I come from Germany and I have a VU+Solo2 and a Xtrend ET5000.

In the next days I like to test your Open Spa 3.0 Images!

Sorry if I asked then some stupid questions ...

Regards
 

nasky

OpenSpa Team
Miembro del equipo
Admin OpenSPA
19 Mar 2007
9.176
1.168
0
Welcome to our forum.

You can ask every doubt that you have :good
 

jbc

Usuario Destacado
Amigo OpenSPA
26 May 2011
502
310
0
4xm3.png
 

Mecha

Usuario Destacado
Loco por OpenSPA
Fan de OpenSPA
14 Ene 2010
4.132
819
0
España
Bienvenido al foro, y que lo disfrutes.
Saludos.